06:54 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

طلا و ارز

پیش بینی بازار مسکن در نیمه دوم امسال
نماد برتر- یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه بازار مسکن ماهیت کندی دارد گفت: در صورت تثبیت نرخ ارز می‌توان انتظار داشت بازار مسکن برای مدت دو سال در آرامش بماند.
طرف تقاضا در بازار خودرو عجیب است / عامل کسب سود ۱۰۰ میلیونی در یک شب
نماد برتر- معاون وزارت صنعت با اعلام عجیب شدن طرف تقاضا و حضور ۲.۹ میلیون نفر در قرعه‌کشی دیروز محصولات ایران خودرو،گفت: قیمت‌های دولتی منجر به رانت‌ و کسب سود یک شبه و ۱۰۰ میلیون تومانی شده است.
ذخایر ارزی ترکیه به کمترین مقدار رسید
نماد برتر- میزان ذخایر ارزی ترکیه به پایین ترین سطح ثبت شده معاصر خود رسید.
مهمترین دلایل نوسان شدید طلا و ارز /جهش ۱۱۶ درصدی سکه + جدول
نماد برتر- نوسانات شدید قیمتی طلا و ارز در نیمه اول سال ، حکایت از افزایش ۱۱۶ و ۷۹ درصدی سکه و دلار به دلیل چند عامل دارد .
بازارهای جهانی چگونه بازگشایی شدند
نماد برتر- درحالی که امروز روز پایانی تابستان است که بازدهی در فصل تابستان تنها 30 درصد بود. این در حالی است که بازدهی بهار حدود 150 درصد بود.
چرخش به سمت تعادل/ در روزهای سخت، بازار سرمایه به درستی مدیریت شد
نماد برتر-علیرضا تاجبر: «بازار سرمایه مورد توجه، تمرکز و حمایت مسولان درجه یک کشور است. متخصص ترین و باتجربه ترین مدیران در سازمان بورس و بازار سرمایه حضور دارند. رییس سازمان بورس در شرایط خاصی سکانداری بازار سرمایه را در اختیار گرفته و علی رغم اینکه هر روز با یک مسیله جدید روبرو است شرایط مدیریت و اقدامات درستی انجام شده است.»
پیش‌بینی بازار خودرو در روزهای آینده
نماد برتر- یک کارشناس اقتصادی ضمن تحلیل چرایی افزایش قیمت خودرو طی دو هفته اخیر در شهریورماه گفت: با توجه به رشد بالای نقدینگی و عدم کنترل کامل آن، انتظار این نیست که تقاضا در بازار خودرو کاهش پیدا کند اما احتمالا پس از فروکش کردن موج اخیر افزایش قیمت، رشد قیمت خودرو در ماه حدود دو تا سه درصد ‌خواهد شد.
روسیه به دلارزدایی ادامه می‌دهد
نماد برتر- ذخایر طلا و ارز روسیه مجددا افزایش پیدا کرد.
کپی کارت بانکی برای خرید از طلافروشی و صرافی
نماد برتر- رییس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری فردی که با کپی کارت بانکی ۱۱ تن از شهروندان اقدام به برداشت غیرمجاز چهار میلیارد ریالی از حساب آنان کرده بود، خبر داد.
قیمت دلار سوخت رشد بورس را تامین میکند؟
نماد برتر- تغییر کانال قیمت دلار در چند روز گذشته چه اثری میتواند در روند حرکتی بازار سهام داشته باشد. آیا میتوان در انتظار صعود دوباره شاخص این بار متاثر از دلار باشیم.
ذخایر ارزی ترکیه افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی ترکیه از افزایش ۴.۵ درصدی ذخایر ارزی این کشور خبر داد.
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار
نماد برتر- امروز در بازار سکه و طلا قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و نیم سکه ثابت بوده در حالی که نرخ خرید و فروش دلار و یورو باز هم افزایشی بوده است.
آخرین قیمت‌ها از بازار طلا، ارز و سکه
نماد برتر- آخرین گزارش‌ها از بازار طلا و ارز حاکی از این است که نرخ‌ها در بازار طلا و سکه افزایش را تجربه کرده، اما ارز ثبات قیمت خود را حفظ کرده است.
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار روز شنبه
نماد برتر- آخرین گزارش ها از بازار حکایت از این دارد که قیمت سکه طرح جدید بار دیگر به سطوح بالای ۱۰ میلیون تومانی بازگشته است، اما قیمت دلار در بازار تغییری نکرده است.
آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار روز شنبه
نماد برتر- جدیدترین قیمت ها از بازار سکه، طلا و ارز از مانور قیمت سکه بالای ۱۱ میلیون تومان و قیمت دلار در محدوده ۲۳ هزار تومان حکایت می‌کند.